SUAMI IKUT PROGRAM BILA ISTERI DAPAT RESULT

Bila isterinya menampak result, turun 6kg, Din membuat keputusan ikut program Online Coaching #TeamBestNyeKurus

Biasalah lelaki selalu lambat sikit bab nak turunkan berat badan ni. Nasib baik lah isteri dia dah ikut, ada juga manfaat kat si suami šŸ˜

Din berjaya turunkan 20kg total. Yang best lagi, dia dah tak penat bila berkebun. Bayangkan masa dulu dia angkat beban lemak 20kg ke sana ke sini.

Mesej kat isteri atau suami, nak pasangan kamu turun berat badan, buat dulu sendiri. Tak banyak pun. Tengok contoh isteri Din ni, dia turun 6kg je pun, lepas tu Din ikut, turun 20kg. Lagi banyak dari isterinya tadi.

Buat jer. Tak caya tak pe. Buat jer dulu, dan tengok kesan pada keluarga.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *